Analyse er et viktig verktøy for å stake ut kursen videre

I Apriil Digital Oslo tilbyr vi flere typer analyser, deriblant en grundig digital markedsanalyse, søk- og trendanalyser, SEO-analyser og konkurrentanalyser .

Ofte er det lurt å starte med det vi rett og slett kaller en nettsideanalyse.

Teksten fortsetter under banneret.

Lyst på en nettside som alltid er oppdatert?

Vår nettsideløsning Rubics er fleksibel, lynrask og tilpasset alle flater.

Hva inneholder nettsideanalysen?

Testen tar for seg en rekke kriterier du må ta hensyn til når du lager søkemotorvennlige nettsider, deriblant:

Estimert trafikk siste år

Tekstplasseringer (headinger / meta / struktur)

Bilder (størrelse)

Hastighet

Mobiltilpasning

Teknisk tilpasning

Sosiale medier

Les også: 4 tips for å sjekke om nettsiden er utdatert 

Ønsker du å gjennomføre en analyse? Hvis du fyller inn skjemaet under vil du i løpet av kort tid bli kontaktet av vår analyseavdeling.

Kontakt oss

Har du et prosjekt du ønsker at vi skal se på? Fortell oss kort hva det gjelder i skjemaet under, og vi tar kontakt.