Kommunikasjon som engasjerer – og virker!

Vårt mål er å finne de beste løsningene for våre kunder, og selvfølgelig for mottakeren i den andre enden av kommunikasjonen. Målgruppen vil alltid la seg engasjere av en godt fortalt historie, uansett om den skal opptre i eide, fortjente eller kjøpte medier.

Les også: Derfor trenger du Apriil Digital Oslo’ kommunikasjonsplattform  

Gode ideer gir bedre konsepter, gode konsepter gir større effekt

Utvikling av gode konsepter gjør at den enkelte idé og den enkelte kampanje jobber bedre sammen over tid. Et godt konsept skal kunne kommunisere godt på tvers av kanaler, være helhetlig og gjenkjennbart for målgruppen/kundene dine.

idé og konseptutvikling

Les også: Digital strategi 

Kommunikasjon i utvikling

Kommunikasjon som er i utvikling får mer oppmerksomhet og gjennomslag enn den som gjentar seg selv. Fortell gjerne den samme historien – men på en ny og spennende måte. Nå er det viktigere enn noen gang lage kommunikasjon som er tilpasset utviklingen. Vår jobb er å holde oss oppdatert på kulturelle, teknologiske og visuelle trender.

Derfor husker målgruppen deg

Selv om kommunikasjonen bør være nyskapende og engasjerende, er det viktig å være tro mot merkevarens distinkte uttrykk og profil. Logo, farger, fonter samt «Tone of Voice» skal være tydelig og gjenkjennelig. Det styrker merkevarebyggingen.

Les også: Hvordan lykkes man med inbound marketing? 

Vi nordmenn scroller i gjennomsnitt over 100 meter i sosiale medier, hver dag. Målgruppen din skal føle at din merkevare er verdt å stoppe opp for og bruke tid på, og med tid mener vi 15 sekunder på sosiale medier. 

Vi kan hjelpe deg med ide´og utforming på alt fra små trykksaker, SoMe-kampanjer, til større reklamekampanjer, innovasjon og tekniske prosjekter.

Kontakt oss

Har du et prosjekt du ønsker at vi skal se på? Fortell oss kort hva det gjelder i skjemaet under, og vi tar kontakt.